händelserik måndag


ja som sagt..min dag har varit galet händelserik må jag säga...dagen började med att jag började jobba kl.08.00 idag...det är faktiskt skönt att jobba tidigt på morgonen, inte så mycket folk då och man får gå hem i lagom tid...
    det hände en jätte rolig sak på jobbet idag..våran milkshake maskin är trasig...eller iaf själva shaken...den vill inte blanda själv shakemixen...så Dan skulle titta på det...han röck ut eller in nånting som gjorde att det blev världens tryck i själva blandaren...så då explodera det ut en massa shakemix ööverallt...det var jätte kul!! tror jag aldrig har skrattat så mycket i hela mitt liv!! det var shakemix på hela golvet, på pommesstationen, på taket, på transportskåpet, på kaffemaskinen, på Dan och på Linn...hahahahha det var jätte kul!!!
  idag kom även Christer som jobbar på Lidingöbanan som konduktör och gav mig en film om delfiner..han vet ju hur mycket jag tycker om delfiner...jag är nästan besatt...kan en hel del om dom må jag säga...tyckte det var jättegulligt av honom...


denna film fick jag på jobbet idag av Christer

    efter jobbet satte jag mig på gröna linjen och åkte hem till Carro, hon fyller nämligen 20 år idag...grattis igen gumman..där bjöds det på middag och dricka...självklart blev det efterrätt också...glass,maränger och chokladsås...flickorna hade bestämt sig att dom skulle dra ut också...men det pallade inte jag...med tanke på att jag är stendöd i kroppen och börjar kl.8 imorgon också...så det blev att åka hem istället...det var även en tjejkompis där till Carro som hetter Nathalie och hon hade med sig sin 7 månaders gamla bebis Natasha...jag föll på en gång för det lilla charmtrollet...blev helt kär..jag vill ha barn !! och man blir ju bara mer sugen när man ser sånna där små söta saker...


vem fastnar inte för en sån här skönhet?





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0