hatar mitt jobb!!


I don't wanna work at all!!

jag hatar verkligen mitt jobb!! jag hatar mina såkallade kollegor och allt annat som har med jobbet att göra!! idag har nog varit den värsta dagen i hela mitt "Donken-liv"...
dagen började som vanligt..lugn och sansad...men efter rushen vet jag inte vad som gick snett...äcklet började hacka ner på allt och alla...vad man än gjorde så var det fel, oavsett om man gjorde rätt på sånt han brukar klaga om...nej då var det också fel...att denna person ska gå över som resturangchef när anna försvinner vet jag inte hur det kommer sluta...
jag kommer iaf inte att vara kvar där länge nog!! jag ska ha mitt medarbetarsamtal imorn med Anna, då kommer jag säga ALLT!! och då menar jag allt, exakt allt vad jag tycker och tänker om varenda person på jobbet...sen om Anna säger att hon ingenting kan göra, då kommer jag nog säga upp mig. på en gång...jag tänker inte vara någon undersåtare till honom, never ever in my life! så lågt tänker inte jag sjunka!!
har ni varit med om att ni hatar nån/några personer så här mycket?





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0