helgens äventyr

jag ursäktar mig själv tusen ggr om att jag inte har uppdaterat något alls under helgen..men jag har haft en hel del att göra denna helg också...

fredagen: jag slutade jobbet kl. 19 och då var Hanna där och väntade på mig..jag bytte om och sen åkte vi hem till Carro..där dracks det vin, och en massa annat...när vi kände att midnatten började närma sig lite väl för fort så begav vi oss till viper..där fick vi nog alla en liten släng av karatefylla..men det var kul..

lördagen: jag vaknade vid 12 tiden och messade Hanna och bad henne stiga upp så vi kunde bege oss in till stan..jag var tvungen att inskaffa lite småsaker till kryssningen som är nu på torsdag!! längtar som tusan!! från stan fick jag med mig hårspray,hårfärg,foundation,puder,lösögonfransar och lysfärg..
när jag kom hem var det bara att byta om snabbt och sen bege sig till Carro igen...där var jag kanske i en halvtimme sen åkte vi till gullmarsplan där det väntades "fest" på nån krog som nån polare till dom andra hade hyrt..det var ganska segt där...så jag,hanna,petra och tilda begav oss till viper istället...på vägen dit taggade vi till riktigt ordentligt, trots att vi va spiknyktra...vi höll oss faktiskt nyktra hela kvällen...eller ganska nyktra iaf...


dessa lösögonfransar köpte jag igår, coola va?

söndagen: idag vaknade jag vid halv 12 att pappa kommer in och frågar ifall jag vill åka och tattuera mig idag...jag vaknade till som om det brann i hemmet...så det var bara att stiga upp, hoppa in i duschen, klä på mig och sen begav sig jag,pappa,izabella och jasmine emot tungelsta...
nu har jag äääntligen gjort mitt lejon , och pappa har även gjort klart sin tattuering på armen...den blev riktigt cool..min också för den delen.


 såhär ser min nya tattuering ut, cool va?




Postat av: Emelie -EmeliesPlace

jättecool :D jag vill också!

Datum: 2009-03-09 | Tid: 00:13:20
URL: http://emeliesplace.blogg.se/
Postat av: Patrik

Mhm.. skitcool! ;)

Datum: 2009-03-09 | Tid: 17:44:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0