lång dag på jobbet


jag och hanna för nån helg sen

idag har det varit en alldeles för lång dag på jobbet...började kl.11 idag...åkte in så jag va där halv 11 så jag kunde gå på apoteket å köpa helosan till min tattoo...
när jag stämplade in så får jag gå till centralen för att hämta kaffe då våran kaffemaskin inte ville funka..den ville bara göra latte å cappucino och sånt..
har inte hänt något kul idag...men nu är jag iaf hemma...tittar på "Spårlöst" tillsammans med mamma...imorgon och på onsdag jobbar jag 10-19..världens sämsta tid om ni frågar mig..men jag får hålla ut..
hur har eran dag sett ut?

min vecka ser ut så här:
måndag:
jobba 11-20
tisdag: jobba 10-19
onsdag: jobba 10-19
torsdag: kryssning
fredag: kommer hem från kryssningen, fortsätter festa på viper
lördag: antagligen sovit några timmar, men fortsätter festa på kvällen
söndag: tar igen efter helgens bravader..





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0