måndag igen..


I don't feel like myself anymore


måndag igen då...usch vad jag hatar måndagar, dagen som startar en ny vecka..varför kan inte helgen bara finnas...att det inte finns några veckodagar? skulle ju vara hur skönt som helst..eller om man jobbar onsdag-fredag..men ändå får likadan lön som om man jobbade måndag-fredag, hur skönt vore inte det?
den här veckan kommer det inte hända så mycket tror jag...det är mest jobb å jobb och så lite mer jobb..sen på fredag ska ju jag,hanna och nicole på Bounce på Orionteatern, det ska bli riktigt kul iaf...nått att se fram emot iaf..
sen nu till helgen så funderar jag på att ha en vit helg...eller iaf sätta en gräns, att jag får dricka för typ 100kr eller nått..jag har liksom tappat suget på att dricka..skulle lika gärna kunna gå ut och bara dricka Cola...jag går ju inte ut för drickandet skull, utan för umgänget, och att jag inte klarar av att sitta hemma och sega en fredag eller lördagskväll...det är inte min grej, jag vill ut och träffa vänner, dansa...allt sånt liksom..jag känner att jag inte riktigt är mig själv just nu..jag känner att jag vill hitta ett nytt jobb, nya arbetskollegor, jag kanske också behöver hitta "kärleken", kanske är dags för mig att börja planera vad jag verkligen vill med mitt liv, för just nu vet jag varken ut eller in..






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0