min fredag

igår var det en mkt speciell kväll...jag slutade ju som sagt kl.21...då gick jag ner till omklädningsrummet för att fixa mig inför kvällen...
vid halv 10 ungefär var jag klar och gick upp och mötte hanna och nicole...där stod dom med den gula faran..så då begav vi oss till viper där vi skulle möta upp en massa människor...
just nu sitter jag hemma och väntar på att nicole ska komma så vi kan åka till Hanna där det väntas middag och en massa sånt mysigt..ikväll blir det viper igen...
vad ska ni göra ikväll?


dagens bild består av mig och Jasmine, helt nyduschade bägge 2.
(beklagar den dåliga bilden, mobilfoto ni vet)




Postat av: Emelie

sötnötter! :D

Datum: 2009-03-26 | Tid: 10:50:36
URL: http://emeliesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0