min helg

jag vill börja med att ursäkta för mitt dåliga uppdaterande den här helgen..men jag har haft fullt upp!!
i fredags så började allt när jag slutade jobba kl.16 med att jag,hanna och Jenny från jobbet gick till Thaj Mahal för att titta på hår åt mig...jag hittade hår, och jag köpte det också!! tyvärr var det  bara syntethår och inte vanligt.för dom hade inte min färg i vanligt hår. men det funkade iaf...
efter det begav sig jag och hanna emot skanstull där vi skulle möta upp nicole och alla andra...när vi gjort det sprang vi in på donken för att äta lite...och sen gick vi en jäääkla bit till Orionteatern, där föreställningen "Bounce" skulle vara..jag måste säga att jag lätt kommer gå på nästa föreställning dom har igen..för det var så himla kul...när nicole sa att vi skulle stå upp i en timme och typ 15 min så trodde jag aldrig att jag skulle klara av det. men det funkade, för det var inte direkt som att man stog stilla...
men iaf, den var riktigt rolig föreställning, och jag fick dansa med en av dansarna, riktigt muwsigt!! men det var riktigt pinsamt också när han drog upp mig på scenen för att smeta in honom i grädde, riktigt pinsamt att stå inför typ 300 personer!! jag som har scenskräck liksom, inte okej!!
kvällen fortsatte som vanligt på Viper, riktigt roligt hade vi där...kvällen slutade på Strandvägen i stan där jag,hanna och nicole spenderade natten...


han som har den röda rutan runt sig dansade jag med, riktigt muwsigt!!


igår så vaknade jag och hanna upp vid kvart i 10 av att nicole drog upp gardinerna..inte okej!! men sen begav vi oss hem till mig och nicole till sig...hemma så satte jag och hanna igång att fixa mitt hår, mätte ut längderna, klippte, sydde håret och sydde in clipsen...tog ett tag men blev ett riktigt lyckat resultat...
jag har tyvärr ingen bild på hur det såg ut med håret i...så jag lägger upp den lite senare när jag fått tag på vimmelbilderna...när kvällen närmade sig så begav vi tre oss emot hagsätra och hem till jocke...där dracks det öl och vi spelade även "neger och president", haha länge sen man spelade det spelet, men det var kul, även om jag förlorade hela tiden...sen när killarna skulle börja titta på fotboll begav vi oss emot viper där vi fick se en ny vakt som vi självklart presenterade oss för...vi förklarade hela grejen med max bord och allt...att vi är stammisar och att bordet är våran hörna..

idag vaknade jag vid halv 12 eller vad klockan var...då ville mamma att jag skulle gå upp och gå ut och sopa upp allt hår som jag och hanna hade lämnat kvar av klippningen igår...så det är nu avklarat...
idag kommer jag nog inte göra så mycket, mer förbereda mig på att jag ska jobba imorgon...jag känner nu att det är dags att hitta ett nytt jobb...i sommar blir det 2 år på Donken, och jag vill inte starta det tredje året...
hur har eran helg varit?






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0