premiär ikväll!



ikväll gäller det!! ikväll kommer jag sitta fastklistrad framför tv..för kl.21.00 ikväll kommer första avsnittet av denna säsongs Desperate Housewifes!! jag bara ääälskar denna serie...den är lite som sex and the city tycker jag, om man tittar på tjejernas relationer...jag gillar mest Gaby i denna serie...hon framstår som en tjej som är extremt självsäker, men efter hennes mans olycka som gjorde honom blind insåg hon snabbt vad som egentligen betyder mest, kärleken eller utseendet?
gillar ni Desperate Housewifes? Vem gillar ni bäst och varför?




Postat av: Emelie -EmeliesPlace

Har du hört vem som kommer dö i serien? ;)

Datum: 2009-03-04 | Tid: 18:48:50
URL: http://emeliesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0