present på jobbet igen

idag har det varit ännu en lång dag på jobbet...inte så mycket folk dock, vilket gör att dagen känns att gå hundra ggr långsamare än vanligt...
fick en trevligt present idag igen av Christer..han som gav mig delfinfilmen ifrån National Geographic...han kom in idag igen och ville ha sin milkshake som han alltid köper...
så idag berättade han att han hade varit på kryssning, och då hittade han en grej i taxfreen som hette "Daisy", vilket han tyckte va jätte kul...jag själv visste redan att denna sak redan fanns...och att den är svindyr att köpa...men som sagt, denna hade han köpt till mig, bara för att det stod "Daisy", jag fick parfymen "Daisy" från Marc Jacobs. tackar ännu en gång för denna goa parfym...
har ni luktat på denna parfym?


jag tyckte denna parfym luktar gudomligt gott..tycker ni?




Postat av: Issan

den vill jag oxå ha ;) va snäll han är asså ;)

Datum: 2009-03-11 | Tid: 10:55:56
URL: http://bubbeldream.bloggg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0