så blev det tisdag...

...och den här dagen har varit lite av en kaos-dag på jobbet...
dagen började ganska lugn...och lunchrushen var också i stort sett lugn, förutom att jag var så hungrig att jag höll på att dö! men som tur var fick jag ju rast efter rushen..
men vid ca tre tiden så blev allting kaos!! folk var på rast..och vi var fler kassor än vad det var personal i köket!! vilket ledde till total kaos!! ingen fick sin mat i tid, ingenting fanns klart, ingenting var på sin plats..ingenting var som det ska!! jätte jobbigt!!
ikväll är det desperate housewifes som gäller..måste först föra över pengarna som är Hannas studiebidrag som tydligen kommit in på mitt konto pga nått konstigt, va vet jag vad orsaken är. men tur är väl att det var på mitt konto som dom kom in på och ingen annans?
har ni varit med om pengarna kommit in på eran kompis konto?


dagens bild får bestå av mig och Hanna, precis som vanligt! :)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0