så var det måndag

jahapp, nu var det måndag igen...idag har det inte hänt så mycket alls...började klockan 12 idag..dagen har varit ganska lugn på jobbet idag..inte hänt nått speciellt alls...skit tråkigt jag vet.
nu är jag iaf hemma...har precis slängt i mig maten jag hade med mig hem, riktigt gott, har ju inte ätit sen kvart i två idag..fick en trevligt överraskning när jag kom hem, lilla Oliver va här. riktigt muwsigt..har inte träffat fasters lilla charmtroll på evigheter.
jag lovade ju igår att jag skulle visa en bild på hur jag såg ut i mitt nya hår..och självklart håller jag det jag lovar.


inte världens finaste bild på mig, men vad tycker ni, passar jag i detta hår?





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0