så var det ny vecka..

jaha då var det en ny arbetsvecka som har startat...började kl.8 imorse...blev en mycket lång dag på jobbet idag...en mycket klagande Daniel, vilket var och är extremt irriterande!!
fick jobba över dessutom..slutade kvart i sex istället för fem..inte så lång tid, men ändå, var extremt jobbigt, eftersom jag var så himla förbannad på jobbiga och tjatiga människor..
när jag kom hem så bad jag pappa att åka till Brevik med mig så jag kunde hämta ut 2 av mina 3 klänningar jag har beställt...dom passade perfekt..
ikväll blir det tv:n som gäller som vanligt...
hur har eran dag varit?


bjuder på en till bild från kryssningen :)




Postat av: emelie -EmeliesPlace

vilken snygg sminkning :D

Datum: 2009-03-16 | Tid: 21:39:15
URL: http://emeliesplace.blogg.se/
Postat av: Fjäll

Har fixat en blogg nu, som jag skriver om norge och skit.:P fjallet.blogg.se



pusspuss

Datum: 2009-03-17 | Tid: 14:33:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0