tidig hemgång idag..


en bild från i höstas när jag och Hanna var på promenad med hundarna, riktigt mysig promenad med en kraftig baksmälla..

idag har det varit en ganska lugn dag på jobbet...ringde mamma på rasten och hon berättade att hon hade mailat Janita, våran husläkare...och då hade hon skrivit och berättat om mina attacker jag har haft, då jag har så himla ont i bröstet..jag åkte ju in för nån månad sen akut till danderyd för att vi trodde det var hjärtat..men mamma tror ju att jag lider av ångest..så då tog jag ju en halv ångesttablett som hjälpte lite...men Janita tycker inte jag ska ta dessa tabletter, utan hon vill att jag kommer in till henne så hon får undersöka mig istället...blev lite orolig där, tänk om det är något allvarligt?
fick även veta idag av Hanna att hennes lilla katt, Greta, inte mår så bra..hon har ju varit lite hängig dom senaste veckorna, så hennes mamma åkte in till vetrinären med henne och fick reda på att hon lider utav juvertumör..inte roligt alls, så vi får se vad som händer, jag hoppas på det bästa iaf...
annars har det inte hänt så mycket idag, fick gå hem vid kvart över 5 idag istället för 7..kändes skönt att jag för en gång skull fick gå hem tidigare...
så nu funderar jag på om jag ska gå in i köket och titta om det finns något att äta, för pappa och dom andra har ätit korv, och vilken frisk människa äter det liksom?
ikväll är det desperate housewifes på tv, det får man ju inte missa!!
har det hänt något kul/tråkigt för er idag?





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0