tordag idag, nytt jobb på gång?

idag är det tordag, har jobbat 9 timmar idag också...7-16..när jag slutade så ringde jag upp Hanna eftersom jag skulle göra det när jag slutade...hon,maya och carro var på väg in till stan för att leta reda på en present till "Lillebror"..så jag mötte upp dom och så begav vi oss till Derbyaffären på sergelgatan...där köpte hanna ett halsband med Hammarby-märke på...skulle varit ännu finare om det var ett D.I.F märke tycker jag, hihi!!
sedan begav vi oss till Teknik magasinet...där skulle maya försöka hitta något, hon hittade nån Simpsons-öl-mugg, himla rolig va den...Hanna tog sig även friheten att fråga om dom söker personal, med tanke på att jag vill ha ett nytt jobb, och det är nu!!
och det behövde dom också, han sa, jag citerar "jo det söker vi alltid, och en jämnställdhet skulle ju inte sitta fel, bara killar som jobbar här nämligen, så det vore roligt med lite kvinnligt blod här", haha det var ganska kul tycker jag...så han tyckte att jag skulle skicka in mitt CV och ansöka iaf...jag funderar på att göra det, hellre det än att jobba kvar på Donken, känner liksom, vad som helst kan jag ta just nu, t om telefonförsäljare...
just nu sitter jag här hemma, har precis ätit middag som bestod av kycklingsallad....jag och nicole ska snart titta på "High School Musical 3" och goffa lite...himla muwsigt..
hur har eran dag varit?


ikväll ska vi goffa tillsammans med en film!




Postat av: emelie -EmeliesPlace

så härligt det där lät :)

Datum: 2009-03-21 | Tid: 13:06:48
URL: http://emeliesplace.blogg.se/
Postat av: Emma

Har inga pengar på mobilen. Men svaret på din fråga är; hon gjorde dem på en klinik på karlaplan som heter Contour kliniken eller nått sånt och betalade 42000:- Ska du operera dig?

Datum: 2009-03-21 | Tid: 23:12:31
URL: http://emloer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0