en helt galen helg..

nu mina kära vänner...denna helg har varit heeelt galen...total urspååårning från min sida iaf...
i torsdag så va vi ju på kryssning, det var helt galet...jag tror jag aldrig har haft såhär kul någonsin...jag blev kalasfull...precis som alla andra...
alltså jag kan tyvärr inte sitta här och berätta i detalj vad som hände och inte hände, för då skulle detta inlägg vara ca 200 meter långt...det skulle ta er kanske en halvtimme-timme att läsa detta inlägg om jag skulle gå in i detalj vad som hände på kryssningen...men jag kan berätta iaf att man fick reda på saker om människor man känner, och att man inte ska ha så höga förväntningar om dom...för dom kan rätt som det är visa sitt rätta ja...
men när vi kom hem i fredags så fortsatte vi festa på viper såklart...jag var riktigt kalas må jag säga, jag stog på dansgolvet non-stop i va 5 timmar...det var gaaalet!! men det var kul...sen igår fortsatte vi festa ännu mer, och här sitter man idag efter 4 dagars festande...helt mör i kroppen....men sånt får man räkna med...denna vecka väntar en fullspäckad vecka med jobb och jobb och åter jobb...
men jag bjuder på lite bilder ifrån kryssningen här på bloggen...vill ni ser mer så får ni gå in på Facebook och se alla bilder där...
nu ska jag slappa framför tv:n, för ikväll väntas det "Wipe-out" och det kommer inte jag och min familj missa...


   
 
 
  





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0