äntligen fredag!


Foto: Max

ja, äntligen är det fredag..just nu sitter jag nyduschad här hemma...ska sminka mig lite, torka håret, sen är jag fit for fight för att åka till jobbet...vilket jag inte har lust med överhuvudtaget med tanke på att jag jobbar 12-21 idag...usch!!
men jag har bestämt att idag så tänker jag åka hem efter jobbet och umgås med familjen för en gång skull, jag har blivit så himla trött på att gå ut varje helg..visst jag kan gå ut varje helg, men inte bägge dagarna..då sitter jag hellre här ute och umgås med grannar och familj, mycket roligare...
imorgon så har ju Danne och Alex kockat ihop nån fest som vi ska på, måste få tag på danne bara så jag vet om man ska ta med sig egen alkohol och när och exakt var detta skulle ske...
nu har jag inte tid att sitta här längre..kanske skriver ikväll när jag kommít hem ifrån jobbet...





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0