Dagens outfit, måndag 11/5




Tröja: H&M
Byxor: Miss Sixty
Huvtröja: Haléns

nu är jag redan hemma..jag skulle från början jobba 12-20 idag..men sen frågade W ifall jag inte kunde stanna till 21, vilket jag gick med på..men sen hände det nånting med mig, jag började må skit illa..ville bara spy, hade sura uppstötningar var 3 minut typ..så då frågade jag Anna ifall inte hon kunde stanna till 21 istället så jag kunde gå hem kl.20..hon gick med på det som tur var..men sen mådde jag bara ännu sämre så då frågade jag Linn ifall hon kunde stanna till 20, och det kunde hon också..så jag fick gå hem vid 19..jätte skönt..nu mår jag inte alls lika illa, men fortfarande lite snurrig i huvudet, får se hur jag mår imorgon, blir det samma sak imorgon så kommer jag nog inte jobba på onsdag eller resten av veckan...bättre att stanna hemma och bli frisk än att vara på jobbet och bli sjukare..
eller vad tycker ni?




Postat av: Emelie - EmeliesPlace

Du har blivit utmanad i min blogg :)

Datum: 2009-05-12 | Tid: 10:07:29
URL: http://emeliesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0