Dags för nytt jobb?


bara för att Hanna har bestämt sig att bli blond igen, himla muwsigt!!

idag har det varit en mycket seg dag må jag säga. Kändes som att den aldrig skulle ta slut...jag hade verkligen ingen som helst arbetslust idag överhuvudtaget..
med tanke på att jag fick en sån där attack igen igår, då det hugger i bröstet och jag har svårt för att andas, så fick jag ta en isomningstablett av mamma eftersom hon inte hade några ångesttabletter kvar..så jag var ju hur trött som helst imorse när jag vaknade..
men iaf..till dom goda nyheterna..idag när jag kom hem ifrån jobbet kommer mamma och frågar mig om jag fortfarande ville ha nytt  jobb..vilket jag självklart vill..då har butikschefen nere på ICA frågat pappa om precis mig och om jag fortfarande letade nytt jobb...vilket jag gör..så nu är det dags för mig att fixa till mitt CV och sen gå ner med det till ICA..är så himla lycklig..eller glad iaf...hoppas jag får en intervju och en anställning, skulle må lite bättre då tror jag iaf...
hur har eran dag varit? några roliga nyheter?





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0