dåligt uppdaterande, ber om ursäkt...(varning för riktigt långt inlägg!!)

...men jag har helt enkelt inte haft tid att sätta mig ner och blogga..har inte ens haft igång datorn sen i onsdags..men lugn bara lugn, jag ska berätta allt för er vad som har hänt och vilka nya roliga nyheter jag har..så vi börjar från torsdag tycker jag..
   torsdag: jag jobbade precis som vanligt..11-20...det gick bra..var inte så mycket folk som jag trodde att det skulle vara med tanke på att det var valborg och allt...
när jag väl hade slutat jobba så begav jag mig emot sollentuna för att åka hem till max och fia..då jag ivrig som jag var skulle få reda på deras lilla hemlis som dom tisslat och tasslat med i snart en månad... men det var inte det jag trodde det skulle vara men blev glad för deras skull iaf...när jag kom dit var alla fulla och glada och in kommer en mycket nykter och trött daisy...till slut så begav vi oss emot viper..tog en jäkla omväg för att nicole är ju handikappad så hon skulle slippa gå från stationen i karlberg...tog oss typ 1 timme att komma dit istället för en kvart typ..men det var kul. en färd i sig...men eftersom nicole inte fick komma in så ringde vi hennes far så kom han och hämtade oss..tur var väl det så trött som jag var..
   fredag: då jobbade jag 9-18...ja jag vet..det var 1 maj och alla andra var lediga..men inte jag, jag jobbade...men det var lugnt, fick ju dubbelt betalt...så jag klagade inte...
men kors i taket var det var jobbigt..det var folk hela tiden...vi var iofs bara 4 kassor istället för typ 8-9..så det är klart det blir kö...men till slut när jag hade räknat klart och så...då åkte jag till ropsten där min skjuts väntade...vi åkte till Nicole då det var middag för hennes mamma som fyllde 50 år..efter middagen åkte vi över till mig då jag fick byta om osv, sen begav vi oss till 360 där man inte har varit sen augusti förra året..det var väl sisådär kul...hade jag varit mer taggad hade jag nog levt livet med den musiken som var där...blev en tidig hemgång iaf...
   lördag: hör och häpna!! jag och mina vänner gick inte ut på krogen denna lördag!! kors i taket...men ingen av oss kände direkt lusten till att gå ut heller...min dag bestod av en dag ute i solen med familj,grannar och lillebror och Hanna...efter en stund kom nicole och då var det dags att beställa thai-mat...då hade även oscar kommit..muwsigt muwsigt!!
när vi var mätta och belåtna tog jag, Hanna och Oscar en powernap i min säng som är 90 bred..det var trångt men muwisgt...efter det när vi hade piggnat till gick vi till ica för att inhandla all goffa vi skulle ha...när vi var klara kom max och fia...och vi började blanda dipp och hällde upp all chips och ostbågar och godis...sen var det grey's maraton i ca 5-6 timmar tror jag vi låg och tittade på greys...riktigt muwsigt...

såhär muwsigt hade vi 3 i min säng...

söndag: idag har jag inte gjort så mycket alls...plockat undan min tvätt som låg i rummet...diskat upp all disk som stog i hela köket nästan...och sen har jag och mamma varit ute på gården med grannarna och snackat skit...även varit på hundjakt...nu ska jag se till att det blir middag för jag inte har ätit nått idag och börjar bli hungrig..

har även en ganska rolig nyhet att berätta för er...den 1 juni då flyttar jag tillbaka till min lägenhet som jag hade innan min operation då min bror har fått erbjudande om en större lägenhet...så om 28 dagar ungefär flyttar jag hemifrån..och den här gången tänker jag stanna där!!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0