Imorgon ska det shoppas!!

ja idag är det onsdag..har varit en mycket jobbig dag på jobbet..varit mycket folk och lite personal..vilket alltid leder till K-AOS!! jag fattar inte vad det svåra är att ta in mer personal så allt ska kunna gå runt? det är ju bara att skicka hem folk sen när det är lugnt..blir matt på idioterna på jobbet!!
imorgon är jag iaf ledig, himla skönt..och det ska jag fira med att åka till IKEA med mamma,max och petra..ska bli skönt och få handla in allt till lägenheten, innan man flyttar...jag längtar även jätte mycket tills på fredag då jag ska på intervju..känns bra faktiskt..tror nog jag redan fått jobbet, sen hur mycket jag kommer jobba märker vi..oavsett hur mycket eller hur lite jag jobbar så vet jag att jag kommer säga upp mig vilket som...pallar inte längre...
ikväll ska jag mysa framför greys medans alla vänner antingen säljer korv, dricker öl, är på race eller cruisar runt på stan...då stannar jag hemma och tittar på greys, sånt vill man inte missa liksom!!
är ni också lediga imorgon?




Postat av: bitte

Hej tänkte tipsa dig om min tävling där du kan vinna

En snygg väska och ett presentkort på 500 kr

Datum: 2009-05-21 | Tid: 14:55:12
URL: http://www.lovemercury.se/2009/may/ny-tavling.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0