Intervjun idag

idag har jag varit på intervju på ICA här i Käppala...jag tror det gick bra..han frågade en massa frågor, bl a om hur jag är som person, vad är mina svagheter, varför jag sökte dit, vad jag gör på fritiden osv..nervös som jag var svarade jag på frågorna så mycket jag bara kan...det tråkiga är väl att dom inte söker någon heltidstjänst..vilket jag behöver, men frågan är ju, om jag tjänar mer där än vad jag gör nu så kanske det skulle fungera om jag bara extra arbetade på ICA...men iallafall så ska dom höra av sig efter helgen om jag får det eller inte..om jag nu får jobbet så har jag ingen aning om hur jag ska göra med donken...jag vill ju inte arbeta ihjäl mig direkt...får hoppas att allt löser sig..
just nu sitter jag och väntar på att jag ska åka iväg och jobba..jobbar ju 12-21 idag..sen efter jobbet kommer max och hämtar mig, då ska vi bege oss emot hans och fias lya där det väntas singstar...efter det ska vi till le blue och gå på linus studenskiva, med filmtema..men vi ska ju vara Girls of the Playboymansion och max ska vara Hugh Heffner...kommer bli kung!!
vad ska ni göra idag?






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0