Jag beklagar...

..men jag har helt enkelt inte haft orken till att blogga, speciellt inte igår.
Igår jobbade jag 9-18, vilket jag inte har gjort på evigheter. Det var skönt på ett sätt, dagarna går så himla fort, men tråkigt på ett annat. Efter jobbet så hämtade Max upp mig så åkte vi hem till mig för jag trodde jag behövde hjälp att packa ner lite saker. Det är ju dags snart, men jag behövde inte så mycket hjälp, han satt mest och tittade på, och jag packade.Fick inte ner allt, men lite iaf. Nu är det typ bara kläderna och lite småsaker kvar som jag inte vågar packa ner, som jag istället kommer bära i händerna.
Idag jobbade jag 12-20, usch vad tråkigt det var. Plus att jag var jätte trött och har sjukt ont i en muskel vid axeln typ. Jag tror jag har fått någon slags muskelinflammation. Inte okej!! 
Så iallafall, jag kunde inte sova så bra inatt. Imorgon är det samma visa igen, jobbar 9-18 vilket jag även gör på fredag. RIktigt skönt att jobba sån tid på fredagar. Det har jag saknat. Nu tänker jag gå och lägga mig, eller jag ligger redan i sängen och ska sova.
Hur har eran dag varit?





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0