Ledig dag, kristihimmelsfärd

ja, idag är det kristihimmelsfärd..och det har jag firat med att jag är ledig...jag,mamma,max och hanna åkte till IKEA idag..och jag skulle ju bara handla lite saker..men hela max volvo blev fullproppad med saker...fick med mig en hel del..jag tror mitt kvitto var nästan en meter långt, och då överdriver jag inte..riktigt najs om ni frågar mig..
när vi var klara på IKEA åkte vi till ön igen och fyllde upp vårat förråd med alla sakerna vi hade inhandlat, sen gick vi in och åt lite lunch, kyckling och pastasallad, riktigt gott!!
efter lunchen tog vi en lunchpaus i izabellas rum tillsammans med en skål godis och Sex and the city-filmen..himla muwsigt, hanna somnade i ca 20 minuter...och både jag och max höll på att somna vi med, men vi klarade oss..nu sitter jag och väntar på maten, vilken iofs inte såg nå god ut alls..nån gryta som luktar bajs...inte okej!!
ikväll blir det tidigt i säng, försöker få tag på Material Girls-filmen med Hilary Duff...hoppas jag får hem den snart, då kanske jag bosätter mig i sängen tillsammans med den...
för imorgon ska ju jag på arbetsintervju och även kanske säga upp mig ifrån McDonalds för all framtid, hoppas hoppas!!
har ni haft en trevlig kristihimmelsfärd?





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0