Måndag igen...

...och guud vad jag avskyr denna dag...jag tror inte jag avskyr nån annan dag lika mycket som jag avskyr måndagar...det betyder ju att det är en hel arbetsvecka till helgen...plus att det är löning, stressade gäster, otrevliga gäster osv..
men idag har det flytit på lite bra iaf..kom till jobbet idag då jag får reda på att jag ska räkna, för susanne fortfarande var sjuk..plus att dom har ändrat mina tider denna vecka också, med tanke på att Jessica inte längre jobbar kvar så får jag ta över hennes tider tills vidare...men jag tänker inte jobba helg, never ever again, been there done that!
så tisdag,torsdag och fredag jobbar jag 9-18, vilket betyder att jag räknar dom dagarna och kommer alltså inte sluta kl.18 utan tidigare, bara för att jag är så himla snabb på att räkna, hihi! sen på onsdag ska jag jobba 12-20 tydligen, inte för att jag vet varför, ska diskutera med malin imorgon, hon ska inte komma här och tro att hon kan kapa mina tider hur som helst..
nu hör jag verkligen hur sängen kallar på mig...kanske dags att sova...eller vad säger ni?














så här såg jag ut i fredags på studentskivan, söt bunnie va?





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0