Min fredag


och vi har även bestämt oss vad vi ska vara på Linus studenskiva på fredag, schyy en hemlis!!

min fredag var verkligen händelserik...jag jobbade från 12-21..jag avskyr verkligen dom tiderna, hur går det ens att jobba sånna tider, det borde vara förbjudet!!
men iaf, efter jobbet hade ju jag och Hanna planerat att hon skulle möta upp mig så skulle vi åka hem till mig och titta klart på vårat Grey´s maraton..men så blev det icke då Hanna fått i sig några öl...
Så efter jobbet begav jag mig emot Kungsträdgården där nästan alla var...dom flesta var lite kalas, och vissa inte...kändes iaf skönt att jag inte var den enda som var nykter...
efter en liten stund så beslutade jag,Hanna,Max,Fia och Petra att vi skulle åka till Svea och se på när Ali skulle åka race...men han var ju självklart inte där, utan mötesplatsen var ju på helt andra ställen...så våran kväll bestod av att titta och hjälpa till i många olika race, många fina bilar och mycket fina ljud ifrån dom..
när alla beslutade att dom skulle åka hem så tyckte vi att vi skulle svänga förbi fridhemsplan och säga hej till Pelle...och jag tror dom saknar oss lite där faktiskt...alla tvingade in oss nästan...ganska roligt, plus att dom bjöd på graits alkohol..äkta V.I.P eller vadå?
idag ska jag nog hänga med mamma snart till Killingeparken och titta på när Jasmine leker i hoppborgar och rider på hästar osv..vad ska ni göra idag?





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0