Min helg

min helg har varit relativt bra iaf...
i fredags var ju jag på studentskiva på le blue tillsammans med Hanna,Fia,Max, Petra och Carro...det var riktigt kul..vi alla förutom Carro sov hos paret i sollentuna..muwsigt muwsigt..jag somnade så fort jag la mig ner..och vaknade i lördags av att Hanna pillar överallt på mig bara för att jag ska vakna...hon skickade även katten på mig, inte okej!!
till slut så kom vi alla upp och max körde hem mig och Hanna eftersom Hanna skulle iväg vid 2 tiden..men med tanke på hur illa jag mådde så gick jag och la mig när jag kom hem...och jag sov ända till 6 på kvällen...sen bar det ut till sollentuna igen där det väntades filmkväll..riktigt mysigt..
idag blir det inte mkt att göra..måste nog ta tag i att ringa 3 så jag får min telefon nån gång...det har ju gått 2 veckor sen jag ringde och förlängde mitt abonnemang..
nu ska jag gå ut och sätta mig tillsammans med mamma och Adde och vovvarna...hörs kanske sen!!


detta var vi på studentskivan, Hugh Heffner och Girls of the Playboymansion




Postat av: Anonym

Hahaha då borde Max ha en morgonrock istället :P

Datum: 2009-05-25 | Tid: 18:23:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0