mysäventyr med mamma och moster

idag vaknade jag vid kvart i 10 ungefär...då hörde jag mamma prata med moster Ann i telefon och dom pratade om att dom skulle åka iväg och köpa en ny bur åt Zappo (mosters fågel)..då ville jag självklart följa med...
så vi begav oss emot arninge...vi gick in på Zoo Kompaniet, Apoteket, Systembolaget såklart, och även Skopunkten..och jag kan lova er, shit pommes frites vad svårt det är att gå in i en skoaffär utan att vilja köpa nått..men jag höll mig i fingrarna, trots att det var riktigt svårt...vi gick även in på Lindex där Ann köpte en ny bikini till mamma, vilket var på tiden, för den hon har ser ju förjäklig ut...
nu ska jag hoppa in i duschen och sen börja fixa mig...för sen ska jag bege mig emot Kärrtorp hem till Hanna..för ikväll ska vi på fest i Högdalen..hoppas på dett det kan bli kul...
vad ska ni göra idag?


jag skrev ju häromdagen och frågade vilken bild ni tyckte jag skulle framkalla, detta blev vinnaren..vilket jag är väldigt nöjd med..




Postat av: isabella

Kolla in min foto-blogg: http://fotobella.blogg.se

Datum: 2009-05-10 | Tid: 13:34:33
URL: http://Eriksssons.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0