Nu är det bara en vecka kvar..

...sen flyttar jag hemifrån, än en gång...men hoppas att denna gång blir det för gott...att jag inte kommer komma hem något mer och fastna här..nu känner jag att jag vill få igång mitt liv på allvar...växa upp ordentligt..få riktiga vuxenpoäng..
idag ska jag jobba..har precis gjort klart alla räkningar för denna månad...blev inte lika mycket som det blev förra månaden, kändes skönt..
ska ta tag i att ringa 3 nu också, för dom hade inte öppet igår då jag skulle ringa...så jag får väl pröva idag..men frågan är ifall jag ska vänta tills posten kommer, den kanske ligger i dagens post? nej, jag ringer nog iaf...
jag jobbar till 20 idag mina kära vänner, så jag kommer nog inte blogga nå mer förens vid nio tiden ikväll..
ha en bra måndag!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0