nu ska det shoppas!


älskar ni också IKEA lika mycket som jag gör?

jepp, ni läste rätt...som ni vet så ska ju jag flytta tillbaka till min gamla lägenhet är på gården den 1juni...vilket jag börjar se fram emot...så min bror kom ju på att jag kan ansöka om ett kort på IKEA som jag har kredit på..vilket jag självklart har gjort...så nu väntar jag bara på att kortet ska komma hem i brevlådan, och så fort det kommer hem ska jag och mamma åka till IKEA och storhandla..ska handla ny soffa och nytt bord bland annat, sen lite smått och gott...får planera vad jag verkligen behöver..jag älskar ju IKEA så jag hittar säkert något mer..




Postat av: Sofie

Haha, förmodligen..

Datum: 2009-05-07 | Tid: 23:24:01
URL: http://asunshinesconfession.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0