Roliga nyheter!


min dag idag har varit en nästan helt underbar dag faktiskt...trots det tråkiga och regniga vädret så har jag fått en massa roliga nyheter idag...
först och främst så lämnade jag ju in mitt CV på ICA idag och redan vid kvart över tre så ringde dom därifrån..jag kunde ju tyvärr inte svara då men jag ringde upp dom på min rast och då kom vi fram till att jag ska komma på intervju på fredag kl.09.00...jag tror jag redan har fått jobbet faktiskt..vilket känns jätte kul. får hoppas allt går bra på fredag..
sen har jag pratat med petra idag och hon berättade att hon hade köpt våra öron m.m. tills på fredag och skivan vi ska gå på...plus i kanten är att jag får sjunga singstar på fredag också, vilket jag har längtat efter jätte mycket..och max och fia har även köpt en ny singstar-skiva, så nu kanske det finns låtar som jag verkligen inte kan...
ikväll blir det slapp framför tv:n och sen hopp i säng..är jättesugen på godis, men vet inte riktigt om jag orkar gå ner och handla det..man blir ju lat av sig när man jobbar så sent på dagarna...
hur har eran dag varit?





Postat av: Emelie

åhh kul Daisy :D Håller tummarna för att du ska få jobbet! <3

Datum: 2009-05-20 | Tid: 10:08:58
URL: http://emeliesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0