skivan på göta källare

 
                                                                         

igår som sagt var det skiva på Göta Källare för Berga Naturbruksgymnasium..dagen/kvällen började med att jag åkte hem till Carro efter jobbet..där åt vi middag, fixa oss och dom drack lite vin och så, snackade strunt helt enkelt..
vi skulle vara inne vid Göta Källare vid 22.00 så då kom Nicole lite innan till Carro så körde hon in oss alla...väl där var det fulla Berga-människor, b la Hanna hon var plakat!!, men sånt hör till..jag var extremt trött efter den långa dagen på jobbet...jag var väl hemma vid 1 eller halv 2 tiden tror jag..då somnade jag gott i sängen efter en stund...
idag har jag jobbat precis som vanligt..har dock varit Swing i 2 dagar nu och ska även vara det imorgon..har saknat att vara Swing har jag känt det senaste dagarna...får hoppas att det vänder..känns kul att jobba lite iaf nu när Emma är tillbaka från sin mammaledighet...
ikväll är det NCIS och antingen Desperate Housewifes eller The Menthalist...nu ska jag fortsätta titta på tv, sen är det sängen som gä





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0