Skönheten kom i brevlådan


denna skönhet kom hem i brevlådan idag.
....eller fick en avi på att jag fick hämta ut den på posten idag. Blev riktigt glad när jag pratade med mamma i telefon på jobbet och hon sa att den hade kommit.
Så efter jobbet idag så kom max och petra för att skjutsa hem mig, väldans trevligt. Stort tack till dom! Så när vi kom fram till ön så åkte vi på en gång och hämtade denna skönhet.
Ikväll så hade jag planerat att jag skulle åka med max,petra och fia till viper, då max jobbar. Men jag kände imorse när jag vaknade att jag inte hade någon stor lust med det. Så jag blir hemma idag istället.
Alldeles nyss kom brorsan över och sa att han ska börja flytta redan nu, så jag kanske ska hjälpa honom lite om han vill ha hjälp vill säga. Annars blir det nog bara fredagsmys framför tv:n tillsammans med mamma.
Hur ser eran fredagskväll ut?





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0