Tisdag

jaha, idag är det tisdag..och idag har det inte hänt så mycket roligt..nästan ingenting roligt iaf...hade ett skitso på jobbet, det var lite kul, sen mobbade vi våran nya resturangchef lite..det var ju också roligt..
men annars har det inte varit nått kul alls för min del..just nu sitter jag hemma och tittar igenom IKEA katalogen för att se vad vi ska inhandla därifrån..jag är ju ledig på torsdag så då kanske det passar att åka dit och handla lite..
hur har rean dag varit?


bjuder på en av mina favoritbilder från vårfotograferingen




Postat av: Hännys

lackade bara lite på K.. det blev lixom lite för mycket att ta samtidigt, vi kan ta det sen när vi ses=)

Datum: 2009-05-19 | Tid: 23:27:13
URL: http://matthetensblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0