En utmaning



Blev utmanad av söta EMELIE


1) VAD GJORDE DU FÖR 10 ÅR SEDAN?
Jag var nästan 11 år och gick i 5an..gick i skolan och hade det jätte kul. Bäst att passa på innan betygen kommer tänkte jag nog.

2) VAD GJORDE DU FÖR 1 ÅR SEDAN?
För 1 år sedan jobbade jag. Hade då jobbat i ca ett halvår på McDonalds. (vilket jag fortfarande jobbar på tyvärr)

3) FEM SNACKS DU GILLAR
Lantchips
Saltlakrits
Cheesebolls
Marabou Digestiv
Röda och Svarta döskallar

4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL:
Jag har väldigt lätt för att lära mig texter, så jag kan en hel del låtar.
True loves kiss
A drop in the ocean
It's my life
Don't wanna miss a thing
Because of you

5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MÅNGMILJONÄR:
Betala av alla mina vänner och familjens skulder
Köpa föräldrarna ett hus
Köpa min egna lägenhet
Köpa mig en hund eller två, kanske fler
Åka utomlands

6) FEM DÅLIGA VANOR:
Jag röker
Jag festar nog alldeles för mycket
Jag har svårt för att säga nej i vissa lägen
Jag sjunger nog lite för mycket, vissa kanske tar illa upp ibland
Jag kan ta vissa saker på lite för stort allvar ibland

7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:
Umgås med mina vänner
Sjunga
Dansa
Fotografera
Tattuera mig hos patrik

8) FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA:
Lila kläder
Kläder som har djur på sig
Märkeskläder
Harembyxor
T-shirts

9) FEM FAVORITSAKER:
Min mobil
Min dator
Min kamera
Mina hundar
Min säng

10: Fem personer jag vill se göra den här Undersökningen :
Hanna, Emma, Sofie, Petra och Angelica





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0