Vårfotografering


idag som sagt har jag och sara äntligen gjort klart "Årstids-bilderna"...nu har vi fotat våren också..känns skönt på ett sätt, men tråkigt på ett annat, vi har haft ganska kul när vi fotat och stylat under dessa år..ja det har tagit år att göra klart dessa bilder med tanke på att man måste vänta in den rätta och bästa perioden på varje årstid...
men jag vill ge ett stort tack till Max som ställde upp som fotograf idag..Sara blir nog glad när hon får koncentrera sig mer på att styla än att fota...
ikväll ska jag och mamma nog titta på den nya filmen med Brad Pitt, Benjamins Button eller vad den heter, ni vet den när han föds gammal och blir yngre och yngre?
imorgon är det ju dags att börja jobba igen..usch, inte sugen nånstans..men ett måste är ett måste..kanske inte kvar så länge till heller för den delen, så vi får hoppas jag får jobbet..
här bjuder jag på lite bilder från dagen fotografering.

  





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0