Beklagar så mycket..

....att jag inte har uppdaterat nått överhuvudtaget typ denna helg. Men jag har verkligen inte tid, lust eller ork till att göra det på helgerna. Det hinns inte med liksom, hajjar ni?...Men ni älskar ju mig iaf !
Ja ja, iaf...ni skulle ha varit med i lördags, sjuuuukkt lite folk på vippan alltså. Jag har aldrig varit med om saken! Vi har först hemma hos Tilda i hennes nya lägenhet i skärmabrink. Hon har ju utsikt på hela Globen och Hovet, fett coolerss!! Vi alla blev fulla tjejer, kanske itne jag, inte så mycket iaf..Jag fick ju en jävla smärta i bröstkorgen. Gjorde sjukt ont, ville bara gråta. Men idag mår jag bättre...har varit på jobbet liksom.
Och på tal om jobb. Jiiiiisses!! Vilken lugn dag vi har haft idag. Vi sålde för knappt 10 000 under rushen, vilken rush det var liksom. Det var verkligen helt dött från kl.10 till halv fyra typ. Gaaalllet!! Vi hopppas på samma visa igen imorgon.
Idag kom mina nya singstar-skivor också. Har redan prövat dom tillsammans med lillasyster. Riktigt bra låtar jag har lyckats hitta alltså! Har bara prövat 2 av dom, så Hanna får ta oskulden på den sista med mig, hiih!! Så håll i hatten, i helgen ska det sjungas singstar tills vi dör!!
Älskar ni också singstar?





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0