Jag har en sak att berätta...

Kan ni gissa vad det är? Egentligen så är det typ tre saker som jag har att berätta. Men kommer inte berätta allt. Två saker kan ni få reda på, bara för att jag är snäll idag.
För det första så funderar jag starkt på att blond igen. Satt i helgen tillsammans med Emma och tittade på gamla bilder då jag var blond. Så jag kommer nog ta tag i detta och göra mig blond igen. Jag kommer få kämpa mycket för att få håret tillbaks till det vita jag hade innan.
Vad tycker ni? Ska jag göra det?

För det andra så fick jag reda på av mamma idag när jag pratade med henne på rasten att vi kommer para Dixie en gång till. Då ska Sussi (en bekant till familjen) ta kullen och som tack får vi en valp "i pengar", så vi kan kastrera både Dixie och Kajsa. För vi vill inte att dom ska få livmodersinflammation, vilket Kajsa snart kommer få. Roligt va?

Och för det tredje...Detta tänker jag inte berätta så mycket om. Men jag kan ge en ledtråd. Snart så kommer jag inte bo själv längre iallafall.
Nu blev ni allt nyfikna va?

 





Postat av: Emma

Fick du lägenheten du var och tittade på :O ?

Datum: 2009-11-11 | Tid: 22:50:10
URL: http://emloer.blogg.se/
Postat av: Emma

Fick du lägenheten du tittade på :O ?

Datum: 2009-11-11 | Tid: 22:50:32
URL: http://emloer.blogg.se/
Postat av: Danne

daisy nu får du skärpa dig och blogga lite mer ;D

Datum: 2009-11-30 | Tid: 16:58:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0