Jaha...

...då var denna helg över då. Suck, tycker att helgerna går alldeles för fort. Förstå hur skönt det skulle vara ifall man jobbade helger och vardagarna var man ledig. Att allt var tvärtom liksom. Galet skönt det skulle vara.
Denna helg har jag haft med Emma, riktigt kul har vi haft. Blev tjafs i fredags, men orka bry sig liksom? Jag har inte gjort något fel denna gång. Om folk inte kan sluta älta saker är det inte mitt fel. Jag har mitt liv nu, kanske dags att ni börja leva erat nu också?
Igår var vi ute också. Jag var ju ledig från fotojobbet denna helg. Ganska skönt att gå ut och slippa känna att jag måste ta en massa bilder. Men nu har jag tittat på ena dagen av helgens bilder. Tycker att Pelle har gjort ett bra jobb att anställa mig och Nicole som fotografer. Men vi är tillbaka nästa helg, så då kommer det fler bilder, I promise!
Idag har jag varit nere hos familjen och firat fars-dag. Åt middag och pratade liksom. Var lite dålig stämning där nere så jag gick hem. Alla har väl sin söndagsångest som ger dåliga vibbar. Men men, imorgon börjar en ny vecka med nya problem och nya händelser.
 Juste en rolig sak jag har att berättta. Jag har fått en visning på en lägenhet på måndagen den 16 november. Så snart kanske jag och Hanna blir sambosar igen, tjoooohoo!!! Mer berättar jag inte.
Nu ska jag återgå till min tv och mina doftljus som nu äntligen har kommit. Doftar riktigt gott här hemma! Muwsigt muwsigt!!
You know you love me, XOXO!




Postat av: emma

Vad är det för lägenhet? Låter spännande :) <3 lycka till

Datum: 2009-11-09 | Tid: 10:17:15
URL: http://emloer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0