Så fick man sluta tidigare idag då...

Och vad ska man göra då rå? Fick sluta kl.12 idag pga att vi hade alldeles för många kassor. Jaha, skönt tänkte jag. Fick en rush mellan elva och tolv, sen fyllde jag upp lite och gick sedan hem.
Nu sitter jag hemma hos mamma, vi har precis varit ute med alla hundar. Stötte på Adde med alla hennes hundar också. Så vi var tre personer som var ute och gick med tio hundar, helt sjukt!! Men alla lyssnade på oss, galet!! Jag vill verkligen jobba med hundar, jag vill jag vill jag vill!!! Vet inte hur jag ska lösa det då jag vill starta mitt eget hundföretag. Hur börjar man? Hur gör man? Vilka ska man ringa?
Någon som vet hur man gör?




Postat av: emma

du kan börja med att gå en kurs på komvux som handlar om att starta eget företag :)

Datum: 2009-11-10 | Tid: 14:31:01
URL: http://emloer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0