Skit dag på hög nivå!

Ja, jag sitter bara och väntar på att något nytt skit ska hända mig idag. Vad kommer hända härnäst? Kommer knäet hoppa ur led kanske? Eller kanske någon skickar ett bombhot?
Idag har jag verkligen inte haft någon bra dag alls, inte nånting med denna dag har varit bra överhuvudtaget!! Dagen började med att jag och Emma inte hade sovit nånting alls inatt typ, för Nino ville inte sova, han bara grät hela tiden. Så vi gick upp 10 minuter innan vi skulle åka till jobbet. Trötta tjejer åker till jobbet. När vi kommer dit möts vi av en myyycket bakfull Simon och en myyycket bakfull Selle. Alla skiftledare hade ju varit ute på middag och sedan krogen igår. Dom får skylla sig själva som super så mycket tänkte vi. Men det gick ju självklart ut över deras arbete. Tror det aldrig har gått så långsamt för att få upp skåpet med hamburgare som det gjorde idag. Hade liksom en tjej som väntade på en McFeast-grillorder i typ 10-11 minuter. (för er som inte vet så tar det egentligen 3 minuter att göra en McFeast).
Och inte nog med detta kaos så gav min mobiltelefon upp totalt idag. Den har som dom flesta vet haft lite problem med miniräknare och bilder osv. Men idag så slutade den fungera helt. Så jag har varit utan telefon från 10 tiden imorse till 6tiden nu ikväll.
Men iaf....nog pratat om mig, hur har eran dag varit?





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0