10 timmars arbete senare...

...och nu är jag helt slut! Jag har verkligen jobbat 10 timmar idag. Helt galet! Att man ens gick med på det. Jobbade 06.00-16.00, med en timmes rast. Det är inte okej.
Vi har nånting som kallas FOAR (eller hur det stavas) idag och imorgon på jobbet. Vilket betyder att det kommer personer från huvudkontoret och betygsätter våran resturang på hur bra service och kvalité vi har osv..Har ingen aning hur det har gått idag. Men det märker vi väl imorgon eller så.
Ska jobba samma tid imorgon också. Sen ska man till viper och jobba där. Jag kommer vara en riktigt trött tjej på lördag tror jag. Kommer behöva en massa kaffe och en del alkohol imorgon kväll om jag inte ska somna på Viper. Men det blir säkert asbra. Kommer gå till bolaget imorgon efter jobbet och köpa vinet Linus rekommenderade, 3 apor heter det, sjukt gott!! Galet fruktigt vin, smaka det!!
Nu ska jag fortsätta sitta här med mina levande ljus som doftar jul och bara njuta av tystnaden här hemma..Kanske dags att skaffa en inneboende? Är så sjukt tråkigt att bo själv ju!!
Hur har eran dag varit?





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0