Alltså, grejen är ju den...

...att igår var vi fulla tjejer!
Kvällen var riktigt kul igår..men alltså, jag och hanna har typ jätte mycket minnesluckor. Det är ganska kul nu när vi sitter här hemma, jätte sega tjejer, och får upp minnesbilder på vad som hade hänt igår.
Men nu är det så att vi måste börja ta tag i dagen. För vi ska ju jobba ikväll också. Men igår så var jag värdelös att hjälpa Nicole att fota. Så jag ber om ursäkt till henne. Men jag ska hjälpa till att fota en massa idag. För idag ska jag inte dricka en hel flaska vin själv.
Hoppas ni får en trevlig kväll. You know you love me, XOXO!!




Postat av: Danne

hejjjjjjjjjj jag träffa dig igår och du va jätte som alltid gumman :)))))

Datum: 2009-10-25 | Tid: 01:25:00
Postat av: Danne

inte lätt att stava på fyllan inte

Datum: 2009-11-05 | Tid: 01:38:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0