Blir ju bara matt...

Ja, jag blir bara matt på falska människor. Det krävs inte mycket för att kunna veta exakt vilka personer man kan lita på, eller vilka som kommer att ställa upp.
Jag tycker att vissa människor, dom har sjunkit så lågt i mina ögonen att jag knappt ser dom längre. Att jag sedan pratar med dom, är precis som Hanna säger, jag är uppfostrad så. Även om man inte gillar skiten så tar man det med en nypa salt..
Jag säger inte att jag hatar dom, för ordet "hata" är ett mycket starkt ord, men inte fan älskar jag dom heller. Nej, jag blir matt. Jag kan inte ens få ut min ilska, för det går inte, man kan inte bli så arg, så man blir bara matt..Men jag skiter faktiskt i saken, jag vet vilka vänner som jag kan kalla vänner. Dom som alltid kommer finnas där för mig, utan att tveka. Och det älskar jag er för!!
Så det jag vill säga med det här inlägget är att ni kan komma till mig när ni känner att ni har växt upp. För inte fan kommer jag komma till er iaf, jag går till mina vänner.!!

Men iaf, jag beklagar att jag inte har uppdaterat nått denna helg, men ni vet hur det är. Helttidsjobbare på vardagarna och nu vimmelfotograf på helgerna. Man hinner och orkar inte riktigt sätta sig ner och blogga.
Men hoppas alla ni mår bra där ute. Nu ska jag hoppa in i duschen sen sätta mig i soffan och linda in mig i täcket och Café:a lite.
You know you love me, XOXO




Postat av: Hännys

jag gör en tummen upp! (Y)

<3

Datum: 2009-10-11 | Tid: 20:12:36
URL: http://matthetensblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0