Blond eller brunett?

Det är frågan..Jag vet verkligen inte hur eller om jag ska göra det.
Jag saknar verkligen mitt blonda/vita hår. Jag saknar det jättemycket!! Och det är så många som säger att jag borde byta tillbaka till det blonda. För det blonda håret, det var en del av mig liksom..
Men samtidigt så säger så många att jag ser så bra ut i det mörka håret också. Så jag står vid världens jobbigaste vägskäl och har ingen aning om vilken väg jag ska gå.
Vad tycker ni, blondin eller brunett?

VS





Postat av: Anonym

Behåll det bruna. det var grymt snyggt!

Datum: 2009-10-13 | Tid: 22:17:38
Postat av: angelica

jag tycker du ska ha kvar till bruna hår...för det första sliter inte de på ditt hår, och för det andra ser du mycket äldre ut...:) puss på dig!

Datum: 2009-10-14 | Tid: 10:39:00
URL: http://angelicasdays.blogg.se/
Postat av: ---

Det platinablonda är ju SÅÅÅ slitet, tänk på vad väteperoxiden gör med hårets struktur och återhämtningsmöjlighet.

den suger ju ur färgen ur ditt naturliga hår så det inte finns något kvar. = BAD IDEA!



Det bruna lägger sig som en hinna ovanpå hårstrået, men med tanke på hur blonderat ditt hår var förut så kan det bli ojämt i färgen ett tag framöver eftersom det suger in färg i det skadade hårstrået tills det har reparerat sig.



Jätteviktigt med en bra inpackning, ex tony&guy eller sacha juans, dyra med fungerar hur bra som helst =)



Dock passar du bäst i mörkt, möjligtvis en ljusare ton, eftersom du har relativt ljus hy, men håll på det bruna och till sommaren låt det vara naturligt så kanske det kan återhämta sig ordentligt =)

Datum: 2009-10-14 | Tid: 22:31:40
Postat av: Sofie

blond :) eller ännu mörkare :)

Datum: 2009-10-18 | Tid: 23:34:03
URL: http://asunshinesconfession.blogg.se/
Postat av: mamma

Nej du gumman.Du ska vara mörk.Du ser äldre och klokare ut.Och håret blir inte lika slitet.Fråga din frisör(Katja)Kram mor din

Datum: 2009-10-30 | Tid: 09:35:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0