En kväll hos Leo kan sluta hur som helst...

..ja och då menar jag verkligen hur som helst!! För grejen är den, jag och hanna så sjukt kul igår, så vi kommer göra om detta snart tycker jag!
   Dagen började med att jag pratade med Hanna vid lunch igår när jag låg i badet. Sen helt plötsligt hade det gått en och en halvtimme efter vi pratat och då satt jag fortfarande i handduk typ och spelade spel. Då hade ju Leo undrat vart fan vi höll hus. Så då fick jag örna hem, byta om, sminka mig osv. Sen örnade jag med tåget till Skärmabrink där jag mötte upp en mycket springandes Hanna. Jätte kul!!
    Vi åkte emot Farsta där herr.Leo väntade på oss. Vi skulle titta efter jacka till honom. Ni som känner Leo vet ju att han inte kom hem med någon jacka, utan öl!
Ja, vi gick till Donken, köpte kaffe. Hanna tyckte inte om donken-kaffe. Men jag gör. Sen gick vi till Systemet, jag fick en rosa "Tack-för-att-du-visar-leg- ask", jätte goda piller!! Sen gick vi till Ica, jag köpte tacos för 500 spänn, heeeeellt sjukt!!!! Sen örnade vi till tunnelbanan, inte okej att bära en bag-in-box, en ica-kasse, min väska plus linus väska och springa till tuben samtidigt. sjukt jobbigt!!
    Väl hemma hos leo så ställdes sig jag och hanna i köket och lagade middag. Jag håller med hanna, alldeles för lite vitlök. men herrarna tyckte det var för mkt, jävla klenisar!!
Men iaf..efter en stund och en massa glas vin senare så spelade vi ölspel, lekte nån jävla sms-roulette och mös i sängen, jag typ somnade i Leos famn eller på hans bröstkorg iaf... Alla blev fulla, Leo mest tror jag... jätte kul. Hanna fyllebloggade också. Jag hade sönder leos vinglas, kommer köpa nya glas till honom..massor av vinglas!
   Jag sov hos Hanna, för det är sjukt långt till mig från farsta och jag var riktigt trött!! Så jag har sovit typ 3-4 timmar inatt, helt sjukt..

Nu ska jag örna iväg med mamma och katja och lena och köpa muwsljus..kommer också köpa ljus. De kommer lukta gott hos mig sen...Gotta go!
You know you love me, XOXO!!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0