Inatt får jag...

...sovsällskap!! Tjohoooo!!! Kan ni gissa av vem? Ni kan få en lettråd, hon har varit min sambo en gång i tiden...Svårt att gissa? Nej men det är ju Hanna såklart..
Vi har precis varit nere hos mamma och ätit middag, potatismos och köttbullar med gräddsås. Fast potatismosen var ju mer som gröt, brukar bli så när pappa gör den, haha!!
Idag har jobbet varit som vanligt, galet stressigt på morgonen men helt dött på lunchen och fram till tre typ..Men jag fick gå vid tretiden idag också, fast satt nere i personalrummet och väntade på Emma, så vi kunde röka..
Nu ska jag hoppa in i duschen, sen ska jag och Hanna titta på Grey's för hela slanten.
Hur har eran dag varit?





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0