Ja herregud..

...vilken helg!! Kommer inte gå in på detaljer, för jag är inte så pigg, plus att jag är helt inne i tv:n just nu.
Men jag har haft en undebar helg. Och tackar och bockar för mitt sovsällskap inatt, himla muwsigt!!
Fick dock dåliga besked om mitt ögongodis igår. För er som inte vet så är jag helt såld för en kille som jobbar på Sabis i Brevik. Han är såå sjuuuukt snygg så jag blir knäsvag varje gång jag ser honom..
Men iaf, jag såg honom igår när jag var påväg till Nicole. Han satt tydligen i samma vagn som mig. Så klev han av i bodal. Sen när jag kom hem till Nicole så satt vi och diskuterade om henns ex känner honom, med tanke på att han också bor där. Och då kom vi ju på att Oscar säkert känner honom. Och såklart gör han det. Men enligt Oscar så är han ett svin, iaf var han det då Oscar träffade honom sist. Och han tvekar stort på att han har förändrats. Plus att jag tror han har flickvän, men vadå, det går ju att ändra på eller hur? ;)
Hur har eran helg varit?





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0