Jag funderar...

....på att skaffa katt!! Ja, helt seriöst. Jag, Daisy funderar starkt på att skaffa katt. Jag är riktigt trött på att vara alldeles själv här i lägenheten. Så idag har jag varit ute på nätet och tittat på katter. Jag vet vad ni tänker. "Men Daisy, hon har ju sagt att hon aldrig skulle skaffa katt"
Men hallå, pröva bo själva då ingen av ens polare orkar åka hit och hälsa på..Förutom på helger, det känns ju lagom kul liksom..Så nej, jag tror det kommer bli en katt i mitt liv, med tanke på att jag inte har tid för en hund just nu. Den kommer komma senare i mitt liv, det lovar jag på, flera stycken, massor av hundar ska jag ha!!
Vad tycker ni? Ska jag skaffa mig en liten misse?





Postat av: Isa

Gör det, den ska hete Blondie, då är ni tvillingar =P om du fattar vad jag menar

Datum: 2009-10-22 | Tid: 11:41:39
URL: http://isabellaerikssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0