Jag har fått skäll...

....av en av er läsare. Bara pga att jag är så dålig på att uppdatera min blogg. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt. Men jag känner inte riktigt att jag har lusten att lägga ner så mycket tid på min blogg just nu..Jag vill göra jätte mycket med bloggen, men har varken orken eller lusten till det just nu. Jag behöver få mer ordning och struktur i mitt liv innan jag kan lägga ner en massa energi på bloggen igen.. Så ni får stå ut med det jag har att bjuda på för tillfället..
  Igår var jag på Berga tillsammans med Hanna,Nicole,Lillebror och Tilda. Det var ju mysigt på ett sätt, men det är inte samma sak när Tilda och Hanna inte går där längre, plus alla andra Berga-människor liksom. Men iaf, dom hade någon typ av Halloween-fest, inte för att det var så mycket fest iofs. Mest en massa emos och fjortisar som klädde ut sig till en massa konstiga saker jag aldrig skulle kommit på att klä ut mig till på en Halloween-fest.

Idag har jag jobbat som vanligt, 7-16. Sen mötte jag upp Hanna utanför jobbet. Vi hoppade på tåget hem och gick över till mor och far där det väntades pizza. Inte för att jag var direkt hungrig, men a girl needs to eat, right?
Ikväll ska vi ha en myskväll, bara hon och jag. Härma Linus och Leo lite med deras små gay-kvällar, med en massa snacks och cola och såklart Grey's.

You know you love me, XOXO!!





Postat av: Lillasyster

Ska du inte skriva om min armbåge ;D

Datum: 2009-10-22 | Tid: 22:08:23
URL: http://isabellaerikssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0