Jaha..

...då var denna helg över då. Och vad har hänt denna helg kan man undra sig? Jo, plakatfulla tjejer i fredags, iaf jag och hanna. Men det var kul.
    Igår var vi istället två riktigt otaggade tjejer. Vet inte riktigt var det var. Men kändes som att ingen av oss alla som var där var speciellt taggade.
    Men iaf..på vägen hem, den var inte rolig för mig. Jag och Hanna hade ju pratat om att vi skulle möta upp Danne på vägen hem, men jag kände att jag inte orkade, jag ville hem..Plus att jag ville äta, och orkade inte stressa iväg..Så jag,nicole och alla andra gick och åt efter Nicole fört över bilderna till Pelle. Men med tanke på att Emma inte mådde så bra så orkade jag inte sitta och vänta på dom. Så jag åkte hem så fort jag hade ätit klart. Men min resa var inte den roligaste. När jag kom till centralen så fick jag vänta 24 minuter på Ropstentåget. Inte så kul, men jag typ somnade nästan när jag satt och vänta på tuben med musiken i öronen.
    Väl i Ropsten får jag vänta ytterligare en kvart på den där jävla bussen. Sätter mig i busskuren och fryser som  jag vet inte vad. Då kommer en jättejobbig kille och ska prata med mig. Han var riktigt läskig. Han frågade en massa saker om jag hade pojkvän, vart jag bodde, vad jag skulle göra idag osv..Jag ljog ihop att jag hade pojkvän och han väntade på mig hemma i min lägenhet. Men det trodde ju inte han på, så han tyckte att vi skulle ses idag. Men jag "hade ju tvättstugan" idag, så jag kunde inte. Men det sket han i, han sa att vi kunde tvätta tillsammans och mysa lite i tvättstugan. Han var riktigt äcklig. Sen iaf kom bussen, jag satte mig, proppa i båda hörlurarna i öronen och hoppades på att denna vidriga människa skulle försvinna. Men nej, självklart sätter han sig brevid mig. Då fick jag nog och blev riktigt otrevlig. Höjde rösten och sa: "Jag kommer lyssna på musik och du får inte lyssna. Jag vill inte prata med dig, sätt dig någon annan stans!!" Då gick han. Jag vågade inte titta bak för att se om han gick av vid någon station. Så när jag kom till Käppala drog jag upp mitt överfallsalarm,fram med nycklarna hem och nästan sprang hem. Jisses, jag tror jag aldrig min puls har varit så hög som den var när jag kom innanför mina dörrar här hemma, riktigt rädd tjej!!
Men jag klarade mig iaf, tur det.

    Imorgon är det jobbet som väntar. Är ledig på tisdag och då ska jag och Hanna till Herr.Leo för att bjuda honom på middag och vin och bara umgås. För er som inte vet så är Leo riktigt dålig på att ta hand om sig själv, därför kommer jag ge honom en middag som han aldrig kommer att glömma!!
Nu tänkte jag duscha innan Gossip Girl börjar.
You know you love me, XOXO!!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0